sobota, 9 lutego 2013

Sobota [Michał Sobolewski]


W 1998 roku został członkiem zespołu Uquad - Squad
rok później został przyjęty do zespołu Snuz .
W 2007 roku wziął udział w nagraniu utworu i teledysku "Stoprocent", na którym obok Soboty wystąpili między innymi: Peja, DonGURALesko, Borixon i Miodu
W roku 2009, raper wydał dwa albumy, pierwszy: mixtape pt. Urodzony by przegrać, żyje by wygrać, drugi: pierwszy solowy album pt.Sobotaż.
8 października 2011 roku ukazał się drugi studyjny album Soboty pt. Gorączka sobotniej nocy
Płyta była promowana kilkoma utworami oraz teledyskiem powstałym do piosenki pt. "Jesteś już mój, jesteś już moja"


A o to kilka kawałków soboty : 




  • Sobota & Weekend - Ona tańczy dla mnie





  • Sobota - Jesteś już mój , jesteś już moja 





                                                                                                            


                                                                                                                        Pozdro Bec. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz